Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Χειρισμός χαρακτήρων στα προγράμματαΕισαγωγή στον Προγραμματισμό, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Πιο ευέλικτη συγγραφή προγραμμάτων, που η πορεία της εκτέλεσής τους εξαρτάται από τιμές συνθηκών και μεταβλητών που περιέχουνΕισαγωγή στον Προγραμματισμό, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Συγγραφή προγραμμάτων με επαναληπτικούς υπολογισμούςΕισαγωγή στον Προγραμματισμό, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Συγγραφή συναρτήσεων για πιο εύκολο χειρισμό προβλημάτων ελέγχου και επαλήθευσηςΠροηγμένες Εφαρμογές Ψηφιακής Σχεδίασης, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Εφαρμογές σχεδίασηςΔιαχείριση Ποιότητας, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Διάλεξη 4Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Συγγραφή προγραμμάτων που θα κάνουν υπολογισμούς και θα βγάζουν αποτελέσματα με περιγραφικά κείμεναΕισαγωγή στον Προγραμματισμό, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Συγγραφή προγραμμάτων με περισσότερες δυνατότητες λόγω χρήσης μεταβλητώνΕισαγωγή στον Προγραμματισμό, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Απόδειξη της ορθότητας απλών προγραμμάτωνΔιαχείριση Ποιότητας, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Εργαστήριο 3Ενσωματωμένα Συστήματα, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Ενσωματωμένα Συστήματα Διάλεξη 7ηΔιαχείριση Ποιότητας, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Διάλεξη 2Διαχείριση Ποιότητας, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Εργαστήριο 2Προηγμένες Εφαρμογές Ψηφιακής Σχεδίασης, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
ΚαταχωρητέςΕισαγωγή στις βάσεις δεδομένων, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Ειδικοί σχεσιακοί τελεστές - φυσική σύζευξηΠροηγμένες Εφαρμογές Ψηφιακής Σχεδίασης, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Κύκλωμα ελέγχου φωτεινών σηματοδοτώνΕισαγωγή στις βάσεις δεδομένων, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
ακαιρεότητα αναφορώνΠροηγμένες Εφαρμογές Ψηφιακής Σχεδίασης, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Flip-Flops, πολυδονυτής, αναγνωριστήςΕισαγωγή στις βάσεις δεδομένων, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Δημιουργία όψεων, κλειδιά, σχέσεις βάσεων δεδομένων