Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Πιο ευέλικτη συγγραφή προγραμμάτων, που η πορεία της εκτέλεσής τους εξαρτάται από τιμές συνθηκών και μεταβλητών που περιέχουνΠροηγμένες Εφαρμογές Ψηφιακής Σχεδίασης, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Flip-Flops, πολυδονυτής, αναγνωριστήςΕισαγωγή στον Προγραμματισμό, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Χειρισμός χαρακτήρων στα προγράμματαΥπολογιστική Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Έμπειρα συστήματαΕισαγωγή στις βάσεις δεδομένων, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Ανεξαρτησία δεδομένων, επίπεδα βάσεων δεδομένωνΥπολογιστική Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Ασαφείς συνεπαγωγέςΥπολογιστική Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Ασαφοποίηση μεταβλητών εισόδουΥπολογιστική Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Αυτόματος έλεγχος συστημάτωνΠροηγμένες Εφαρμογές Ψηφιακής Σχεδίασης, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Γεννήτρια ΙσοτιμίαςΕισαγωγή στις βάσεις δεδομένων, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Δημιουργία όψεων, κλειδιά, σχέσεις βάσεων δεδομένωνΑντικειμενοστραφής Προγραμματισμός, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Διάλεξη 1Ψηφιακά Συστήματα, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Παράσταση φυσικού αριθμού, δεκαδικό σύστημα, δυαδικό σύστημα, οκταδικό σύστημα, δεκαεξαδικό σύστημα, δεκαδικός σε άλλο σύστημα, δεκαδικός σε δυαδικό, δεκαδικός σε οκταδικό, δεκαδικός σε δεκαεξαδικό, δυαδικός σε οκταδικό, οκταδικός σε δυαδικό, δυαδικός σε δεκαεξαδικό, δεκαεξαδικός σε δυαδικό, πίνακας αριθμητικών συστημάτων, προσημασμένοι αριθμοί, δεκαδικό ισοδύναμο, συμπλήρωμα "ως προς 1", συμπλήρωμα "ως προς 2", πρόσθεση δυαδικών αριθμών, αφαίρεση δυαδικών αριθμών, αφαίρεση με το συμπλήρωμα "ως προς 1", αφαίρεση με το συμπλήρωμα "ως προς 2", πολλαπλασιασμός δυαδικών αριθμών, διαίρεση δυαδικών αριθμών, μη προσημασμένη-προσημασμένη αριθμητική, σφάλμα ισοτιμίας, κώδικας BCD, πρόσθεση αριθμών BCD, κώδικας Gray, άλλοι δυαδικοί κώδικες, κώδικας ASCIIΔιαχείριση Ποιότητας, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Διάλεξη 1Τεχνητή Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Τεχνικές χειρισμού της αβεβαιότηταςΑντικειμενοστραφής Προγραμματισμός, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Διάλεξη 10Ψηφιακά Συστήματα, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Δομή των Π.Λ.Σ.,Τρόποι παράστασης των Π.Λ.Σ.,Βασική δομή της FPLA,Η διαδικασία σχεδίασης με τη χρήση προγραμματιζόμενων λογικών συσκευών ,Προγράμματα σχεδίασης,ROM ως Π.Λ. Σ.,Λογική Προγραμματιζόμενων Παρατάξεων (PAL), Προγραμματιζόμενες στο χώρο εργασίας Λογικές Παρατάξεις , Πολύπλοκες Προγραμματιζόμενες Λογικές Συσκευές, Προγραμματιζόμενες στο χώρο εργασίας παρατάξεις πυλώνΔιαχείριση Ποιότητας, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Διάλεξη 10Εισαγωγή στον Προγραμματισμό του Ιστού, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Σχεδιασμός μιας εφαρμογής Τρίλιζα, Αναδρομή στην Javascript, Posistioning, Object model in JavascriptΕισαγωγή στον Προγραμματισμό του Ιστού, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Σχεδιασμός μιας εφαρμογής Τρίλιζα, Αναδρομή στην Javascript, Posistioning, Object model in JavascriptΨηφιακά Συστήματα, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Διάγραμμα βαθμίδων συστήματος ψηφιακής επεξεργασίας, Ποσοτοποίηση σε πλάτος και χρόνο, Ακρίβεια μετατροπέα, Τελεστικός ενισχυτής, Κύκλωμα μετατροπής ψηφιακού σε αναλογικό, Μετατροπέας R-2R Ladder, Συγκριτής, Παράλληλος μετατροπέας A/D , Μετατροπέας παραθύρου χρόνου, Μετατροπέας απλής αναρρίχησης, Μετατροπέας διπλής αναρρίχησης, Μετατροπέας απλού μετρητή, Μετατροπέας ανίχνευσης, Μετατροπέας διαδοχικών προσεγγίσεων, Κύκλωμα κρατήματος δείγματος, Ρελαί ημιαγωγού